Meluzyna traci swój urok: Starbucks traci miliardy i zamyka setki sklepów

Meluzyna traci swój urok: Starbucks traci miliardy i zamyka setki sklepów

starbucksmeluzyna

Starbucks obrali sobie za logo syrenę z rozłożonymi…płetwami. Kto wie, demon wody- Meluzyna mogła być dla nich swego rodzaju “przyciągaczem kasy”. Daily Mail podaje, że epidemia również nim wdaje się porządnie we znaki. Suma 3 miliardów $ oraz zamknięcie 400 sklepów w Ameryce nie wygląda jak błogosławieństwo.

Inne firmy nie wyglądają lepiej. Redukcje personelu, cięcia budżetowe, ograniczenia itd. Warto znaleźć w tym czasie kogoś u którego rzeczy są pewne. “Jezus Chrystus wczoraj i dziś, ten sam i na wieki”. Żywy Jezus, nie drewniany pomnik. Jego Słowo stabilne w niestabilnych czasach. Jego obietnice i wierność- pewny fundament!

Kto stoi na takim fundamencie nie może się zachwiać!

Źródło:

 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8406635/Starbucks-takes-3-billion-hit-revenue-pandemic.html

Inne:

Starbucks i syrena Meluzyna

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s