Skandal:Mordercze zapędy lewicy przeciwko Prezydentowi USA, Donaldowi Trumpowi

Skandal:Mordercze zapędy lewicy przeciwko Prezydentowi USA, Donaldowi Trumpowi

Donald_Trump_lewica_USA

[Artykuł ten powinien znaleźć się w każdej gazecie. Oto realia lewicy i jej prawdziwa strona]

Donald Trump wywołał niesamowity popłoch w światku lewicy. Nie znajdziesz bardziej znienawidzonego polityka i Prezydenta niż D. Trump. Lewica w bezsilności i panice chce jego śmierci. Oto niektóre wypowiedzi, które prasa w Polsce z pewnością zapomniała nadmienić. Może im przypomnimy?

Jim Carrey: „Niedawno miałem sen w którym grałem w golfa z Donaldem Trumpem, stałem przy nim z kijem w ręce rozważając opcje jakie mam…wtedy nagle się obudziłem… To jeden ze snów do których chcesz wrócić aby je dokończyć…”

Raper Big Sean freestyle: „Mógłbym zabić ISIS tym samym szpikulcem do lodu, którym zamordowałem Donalda Trumpa tej samej nocy”

Analityk terroryzmu w stacji MSNBC, Malcolm Nance: „Oto mój kandydat dla pierwszego samobójczego zbombardowania własności Trumpa przez ISIS”(Washington Times). A mówił o Trump Towers czyli wieżowcu Trumpa w Istambule.

Moby, w nowym klipie pt:Moby & The Void Pacific Choir – In This Cold Place, pokazuje Donalda Trumpa jako Nazistę. Jako robot zmienia się w swastykę. Apokaliptyczna wizja lewicy: świat w którym nie ma zboczenia, aborcji…uchodźców…istny koniec świata…Moby śpiewa: „Nie mam nadziei…straciłem dusze…nie mam własnej woli…”. Oto hymn lewicy- nie mogą żyć jak nie ma zła i odrażających rzeczy…

Marylin Manson w utworze „Say10” najpierw targa strony z Biblii po czym obcina głowę osobie przypominającej Donalda Trumpa…

Larry Wilmore, amerykański komik tak przemawiał: „Tak czy inaczej, jeśli rozmawiamy o bigoterii, musimy wspomnieć Donalda Trumpa. Sorry ludzie, nie zamierzam dać mu więcej tlenu…Przy okazji- to nie jest eufemizm, myślę tak dosłownie. Niech ktoś poda mi poduszkę która zadusili Scalie a ja to zrobię. Ja to zrobię.”. Antonin Scalia, sędzia Sadu Najwyższego USA został znaleziony martwy w dziwnych okolicznościach z poduszka na twarzy gdy był pośród tajnej organizacji Międzynarodowego Zakonu świętego Hubertusa.

Na koniec słynny aktor Mickey Rourke: „Wolałbym wsadzić sobie w tył bron kalibru .38 i pociągnąć za spust niż głosować za Donaldem Trumpem. Największym skurczybykiem na planecie jest ten czerw, z literka F z przodu, Donald Trump. Pierd*** go, pierd*** konia na którym wjechał. Myślę, ze jego zona to największa blachara jaka możesz znaleźć w okolicy. Zwykłem wychodzić z blacharami. Jak możesz spać obok tego obwisłego, tłustego kawałka gó *** i szczytować? Donald Trump może się pieprzyć, nie jest twardym gościem, to suka i może[]…Mogę się z nim spotkać w pokoju hotelowym każdego dowolnego dnia i poczęstować go pala bejsbolowa. Pocałuj mnie w d***, suko, śmieciu, [] ” cytat pochodzi z magazynu Rolling Stone.

Dodaj komentarz