Uwielbienie: Obecność,Ogień i Błogosławieństwo

EMILY PEÑAWięcej  Ciebie

Pal mnie jak płomień ognia,
pal mnie Duchu Swiety
Panie wypełnij mnie Twoim namaszczeniem

Tęsknię za Twa obecnościa dzisiaj.
I jak płomień ognia Pal mnie

Earnest Pugh-‚Wylej na nas/Rain On Us’

Niech Twa chwała wypełni to miejsce.Niech twój wszystko-trawiący ogien wypełni ten przybytek i oczyści serca.Otocz nas w tym miejscu, Abyś tchnąl nowe życie.

Ingrid Rosario- Błogosławię Cie

Odnowicielu duszy
uzdrowicielu bólu
Odkupicielu mojego wczorajszego dnia
Och Błogosławię Cie
Stworzycielu nieba
Lądu i morza
Świat się raduje
Będę cie wysławiać
Będę cie wysławiać

Refren
//// Będę ci błogosławił, błogosławię cie
Na zawsze, na zawsze ///

Skomentuj

