Prorok Ryszard Krzywy mówi o snach na temat zbliżającego się sądu nad Polską

Prorok Ryszard Krzywy mówi o snach na temat zbliżającego się sądu nad Polską

Prorok Ryszard Krzywy mówi o snach na temat zbliżającego się sądu nad Polską

(Pobierz pdf)

(http://sluzbaprorocza.pl/?page_id=65)

„Dzisiaj mamy trudny czas, ja nie wiem jak będzie. Wiecie ludzie do mnie dzwonią, czasami nie wiem, z rożnymi objawieniami, żebym to rozsadził. Modle się. Z jakąś rezerwa trochę, nie chciałbym ulec panice, strachowi ale niektórzy mówią: mieliśmy sen, wizje, słyszeliśmy słowo, ze przychodzi nieszczęście do Polski. Człowiek którego znam, którego wizje się na pewno sprawdzały mówił: widziałem wybuchy, przypominające wybuchy jądrowe w Polsce. Była fala uderzeniowa taka duża, ze zmiotło wielka część miast. A później były jeszcze inne wybuchy. Moja zona niedawno, miała…obudziła się ze Słowami- ze przychodzi wielkie nieszczęście i usłyszysz duże, złe rzeczy . Tylko się nie martw, Ja ze swoimi będę. Tak? Mniej więcej. Więc takich rzeczy jest coraz więcej. I możemy ulec panice,strachowi, niepewności. ”(ok 19 min do 20:33 )kazanie Ryszarda Krzywego na Piaskach 2015 (datowane 29 Sierpnia 2015 r.)1

Skomentuj

