Johnny Cash- God’s gonna cut you down[Bog cie dopadnie]

Johnny Cash- God’s gonna cut you down[Bog cie dopadnie]

 

Tekst polski:

 

Mozesz uciekac przez dlugi czas

Mozesz uciekac przez dlugi czas

Mozesz uciekac przez dlugi czas

Wczesniej badz pozniej Bog cie jednak dopadnie.

 

Idz i powiedz temu klamcy o dlugim jezyku

Idz i powiedz temu jezdzcy o polnocy

Powiedz turyscie, hazardziscie i obgadywaczowi

Powiedz im, ze Bog ich dopadnie

Powiedz im, ze Bog ich dopadnie

 

Zwrotka I

Moj Boze drogi, pozwol ze cos ci powiem

Moja glowa skapana poranna rosa

Bylem na kolanach rozmawiajac z czlowiekiem z Galilei

Mowil do mnie glosem delikatnym

Ze wydawalo mi sie jakbym sluchal szurania stop aniolow

Zawolal mnie po imieniu, dech mi zaparlo

Kiedy powiedzial: Jan, idz czyn moja wole!

 

Idz i powiedz temu klamcy o dlugim jezyku

Idz i powiedz temu jezdzcy o polnocy

Powiedz turyscie, hazardziscie i obgadywaczowi

Powiedz im, ze Bog ich dopadnie

Powiedz im, ze Bog ich dopadnie

 

Zwrotka II

Coz mozesz rzucic kamien i ukryc swoj udzial

Dzialac w ciemnosci przeciwko blizniemu

Ale jak Bog uczynil czarne i biale [z pewnoscia]

To co jest czynione po kryjomu, wyjdzie na swiatlo

 

Mozesz uciekac przez dlugi czas

Mozesz uciekac przez dlugi czas

Mozesz uciekac przez dlugi czas

Wczesniej badz pozniej Bog cie jednak dopadnie.

 

Idz i powiedz temu klamcy o dlugim jezyku

Idz i powiedz temu jezdzcy o polnocy

Powiedz turyscie, hazardziscie i obgadywaczowi

Powiedz im, ze Bog ich dopadnie

Powiedz im, ze Bog ich dopadnie

 

 

Skomentuj

