Kościół Zielonoświątkowy w Wejherowie:Ruch Ekumeniczny: Quo Vadis?

Kościół Zielonoświątkowy w Wejherowie: Ruch Ekumeniczny: Quo Vadis?

„Na początku planowałem uczestniczyć w tym wydarzeniu, ale ktoś zwrócił moją uwagę na to, że jest to działanie ekumeniczne z udziałem Kościoła Katolickiego, i po zbadaniu tej sprawy, zmieniłem zdanie.  Potem niektórzy pytali mnie, dlaczego nie?  W rozwoju tego tekstu postaram się wytłumaczyć, dlaczego. „

Pastor Krzysztof Osiecki

Kazanie mp3

Artykul

 

One thought on “Kościół Zielonoświątkowy w Wejherowie:Ruch Ekumeniczny: Quo Vadis?

  1. Witam. Pastor Krzysztof Osiecki nie jest zielonoświątkowcem tylko baptystą (http://www.ewangelia-wejher.pl/O_nas.html) tak samo jak wspomniany kościół w Wejherowie to baptyści, a nie zielonoświątkowcy – PROSZĘ TO SKORYGOWAĆ. Nie chcę bronić zwodniczych pastorów zielonoświątkowych ale chcę powiedzieć, że w KZ są również pastorzy, którzy bezwzględnie są przeciwko ekumenii, np. pastor Marian Biernacki z Gdańska, przykładowe kazanie: http://www.ccnz.pl/multimedia/audio/item/trzymajmy-si%C4%99-mocno-zdrowej-nauki
    P.S.
    W powyższym nauczaniu pastor K. Osiecki rzeczowo demaskuje zwodniczy ekumenizm.

Skomentuj

