Giganci z Ks Rodzaju 6


Giganci z Ks Rodzaju 6


Biblia mowi nam o gigantach, ktorzy istnieli historycznie. Jaka jest prawda na ich temat? Czy Jezus mowi cos odnosnie Genesis 6? Sprawdz i dowiedz sie juz dzis!

Giganci z ks Rodzaju 6

 

Ian Paisley staje za Protestantyzmem atakując Jana Pawła II w Parlamencie Europejskim.

Ian Paisley staje za Protestantyzmem atakując papieża w Parlamencie.

Dzisiaj jak widać brakuje odważnych ludzi aby stanąć za czymkolwiek. Paisley nie bal się utraty roboty i stanął i powiedział swoje, gdy dookoła wszyscy milczeli:

Inne ujęcie:

Paisley występuje przeciwko wizycie papieża i napomina Rząd:

Na posterze Paisley napisał: Jan Paweł II- Antychryst. W trakcie ‚wystąpienia’ cytował:

Papież,Antychryst i człowiek grzechu…Dzisiaj jednak jest …cicho. Usnęli w zborowych zabawach…

 

Przesilenie Letnie- Starożytne Babilońskie Obrzędy

Przesilenie Letnie- Starożytne Babilońskie Obrzędy

Czy to zwykly folklor i niewinne zabawy? Czy moze cos co trwa od dawna i ciagnie sie przez pokolenia? Miliony ludzi dookola swiata bedzie celebrowac to wydarzenie- tylko pytanie- czy wiedza co robia? Czy przesilenie letnie, zwane inaczej dniem Kupaly, Sobotka, Noca Swietojanska kryje mroczne sekrety i niewyobrazalny nierzad? Dowiedz sie sam.

Polecam!

Przesilenie letnie- starożytne Babilońskie obrzędy